1. Kapcsolat a Tefal - ügyfélszolgálatával
Termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos bármilyen kéréssel fordulhat ügyfélszolgálatunkhoz. A gyors válasz megtalálása érdekében javasoljuk azonban, hogy először ellenőrizze a következő oldalakat :
Jótállás alatti és utáni javítások
Jótállás alatti és utáni javítások Gyakran ismételt kérdések
Gyakran ismételt kérdések Tartozékok/cserealkatrészek keresése
Tartozékok/cserealkatrészek keresése Olvassa el a Használati útmutatót
Olvassa el a Használati útmutatót Jótállási feltételeink
Jótállási feltételeink Javítási kötelezettségvállalás
Javítási kötelezettségvállalás
2. Elromlott a készüléke?
Az Ön készüléke jótállás alatt áll
Javíttassa meg ingyenesen valamelyik hivatalos szervizközpontunkban.
Ha készülékére már nem érvényes a jótállás, 3 megoldás áll rendelkezésére:
- Válassza az Egyszeri fix áras javítási csomagot: az alkatrészeket és a munkadíjat tartalmazza, nincs szükség árajánlatra, a javítás hivatalos szervizhálózatunkban történik.
- Vagy lépjen közvetlenül kapcsolatba valamelyik szerződéses szervizünkkel, aki fogadja Önt, átveszi készülékét, elvégzi a diagnosztikát és a költségbecslést.
- Ha saját maga szeretné megjavítani készülékét, vásárolja meg a szükséges alkatrészeket és tartozékokat online tartozékboltunkból valamint olvassa el a Gyakran Ismételt Kérdéseket.
3. Szeretne többet megtudni szolgáltatásainkról?
Ellenőrizze az alábbi:
4. Megkeresése alkalmával egy egyszerű űrlap segítségével tudja kiválasztani a témát, vagy hozzon létre újat.
A felmerülő kérdések megválaszolása után az elküldött megkeresését mielőbb megválaszoljuk.
5. Telefonon vagy levélben keresne meg minket?
GROUPE SEB CENTRAL-EUROPE Kft.
2040 Budaörs, Puskás Tivadar út 14
06 1 801 8434
Nyitva tartás: Hétfő-Péntek: 08-17
2040 Budaörs, Puskás Tivadar út 14
06 1 801 8434
Nyitva tartás: Hétfő-Péntek: 08-17