Gyakori kérdések
Gyakori kérdéseinket úgy alakítottuk ki, hogy a lehető legjobban megválaszoljuk az összes felmerülő kérdését. Kérjük, egyszerűen válassza ki az alábbiakban az Önt érdeklő kategóriát.
Segítségre van szüksége
Gyakori kérdések
Gyakori kérdéseinket úgy alakítottuk ki, hogy a lehető legjobban megválaszoljuk az összes felmerülő kérdését. Kérjük, egyszerűen válassza ki az alábbiakban az Önt érdeklő kategóriát.
Hogyan szerezhetek több információt a termékekről?
Hogyan ellenőrizhetem, hogy egy alkatrész vagy tartozék kompatibilis-e a termékemmel?
Megváltoztathatom a rendelésemet, törölhetek egy terméket vagy törölhetem a rendelésemet?
Mennyi ideig tárolják a rendelési előzményeimet?
Hogyan rendelhetek alkatrészt vagy tartozékot?
Hogyan rendelhetek főzőberendezést vagy készüléket?
Hogyan változtathatom meg a szállítási címemet?
A rendelésemet törölték, mi a teendő?
Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?
Raktáron van a termékem?
Raktáron van az alkatrészem/tartozékom?
Ugyanabból a termékből nem tudok 5-nél többet rendelni.
Szükséges fiókot létrehoznom a rendelés leadásához?
Nincs e-mail címem. Hogyan adhatok le rendelést?
Rendelésem státusza miért mutatja, hogy „Függőben” van, amikor már kifizettem?
Ha ezen az oldalon rendelek Krups vagy Rowenta márkájú terméket, ugyanazok a feltételek és szolgáltatások vonatkoznak?
Ha itt rendelek egy Krups vagy Rowenta márkájú terméket, minden márkához külön ügyfélfiókot kell létrehoznom, vagy mindenhez elég egy fiók?
Ha ezen az oldalon rendelek Krups vagy Rowenta márkájú terméket, márka szerint kell rendelnem?
Hogyan fizethetek a rendelésemért az oldalon?
Mennyire biztonságosak a kártyás fizetések?
Hogyan kell használni a promóciós kódot?
Mi a teendő, ha hibaüzenetet kapok a promóciós kód megadásakor?
A fizetésem sikertelen volt.
Hol tudom megtekinteni és letölteni a számlámat?
Fizethetek részletekben?
Többszörös terhelés történik, ha egy hiba miatt újra be kell töltenem a fizetési oldalt?
Hogyan működik a kiszállítás?
Módosíthatom a szállítási címet a rendelésem feldolgozása után?
A küldeményem nem teljes?
Mit tegyek, ha a csomagom rossz állapotban érkezik?
Mikor szállítják ki a rendelésemet?
Hogyan követhetem nyomon a kiszállítást?
Milyen szállítási módok állnak rendelkezésre?
Mennyibe kerül a kiszállítás?
Külföldre is kiszállítják a rendelésem?
Mi történik, ha nem vagyok otthon, hogy átvegyem a csomagomat?
Mit tegyek, ha a csomagom elveszik?
Hogyan küldhetek vissza egy terméket?
Még mindig nem kaptam meg a visszatérítést.
A kapott termék nem egyezik az általam megrendelt terméknek.
A kapott termék hibás
Milyen garancia vonatkozik a termékemre?
Hol tudom megjavíttatni a készülékemet, hol vásárolhatok tartozékokat vagy alkatrészeket?
Kérdéseim vannak a termékkel kapcsolatban.
Milyen típusú javításokra vonatkozik a 2 éves garancia?
Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Hogyan változtathatom meg személyes adataimat?
Hogyan törölhetem a személyes adataimat?
Hogyan kezelhetem a hírleveleimet?
Milyen személyes adatokat gyűjtenek?
Milyen célból gyűjtik a személyes adataimat?
Mennyi ideig tárolják az adataimat?
Hogyan védik személyes adataimat?
Hibaüzenetet kaptam az ügyfélfiókom létrehozása közben. Minden rendben ment?
Miért érdemes feliratkozni hírlevelünkre?
Hogyan iratkozhatok le a hírlevélről?
Miért van szükségem ügyfélfiókra?
Nem kaptam megerősítő e-mailt, miután megváltoztattam a bejelentkezési adataimat.
Többször próbáltam bejelentkezni, és a fiókom most blokkolva van.
Hogyan hozhatok létre biztonságos jelszót?
Hogyan változtathatom meg a jelszavam?
Hogyan tudok élni a különleges ajánlatokkal?
Néhány nappal a promóciós dátum előtt vásároltam meg a terméket. Még mindig megkaphatom az ajánlatot?
Nem kaptam meg a promóciós kódot.
Mit tegyek, ha a promóciós kód lejár, és meg szeretném hosszabbítani az érvényességi időt?