TIPPEK ÉS TANÁCSOK
Hogyan szerezhetek több információt a termékekről?
Hogyan szerezhetek több információt a termékekről?
Hogyan ellenőrizhetem, hogy egy alkatrész vagy tartozék kompatibilis-e a termékemmel?
Hogyan ellenőrizhetem, hogy egy alkatrész vagy tartozék kompatibilis-e a termékemmel?
Megváltoztathatom a rendelésemet, törölhetek egy terméket vagy törölhetem a rendelésemet?
Megváltoztathatom a rendelésemet, törölhetek egy terméket vagy törölhetem a rendelésemet?
Mennyi ideig tárolják a rendelési előzményeimet?
Mennyi ideig tárolják a rendelési előzményeimet?
RENDELÉSI FOLYAMAT
Hogyan rendelhetek alkatrészt vagy tartozékot?
Hogyan rendelhetek alkatrészt vagy tartozékot?
Hogyan rendelhetek főzőberendezést vagy készüléket?
Hogyan rendelhetek főzőberendezést vagy készüléket?
Hogyan változtathatom meg a szállítási címemet?
Hogyan változtathatom meg a szállítási címemet?
A rendelésemet törölték, mi a teendő?
A rendelésemet törölték, mi a teendő?
Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?
Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?
Raktáron van a termékem?
Raktáron van a termékem?
Raktáron van az alkatrészem/tartozékom?
Raktáron van az alkatrészem/tartozékom?
Ugyanabból a termékből nem tudok 5-nél többet rendelni.
Ugyanabból a termékből nem tudok 5-nél többet rendelni.
Szükséges fiókot létrehoznom a rendelés leadásához?
Szükséges fiókot létrehoznom a rendelés leadásához?
Nincs e-mail címem. Hogyan adhatok le rendelést?
Nincs e-mail címem. Hogyan adhatok le rendelést?
Rendelésem státusza miért mutatja, hogy „Függőben” van, amikor már kifizettem?
Rendelésem státusza miért mutatja, hogy „Függőben” van, amikor már kifizettem?
RENDELÉS VENDÉGKÉNT
Hogyan adhatok le rendelést vendégként, fiók létrehozása nélkül?
Ha már ügyfél vagyok, rendelhetek vendégként is?
Nyomon követhetem a rendelésemet, ha vendégként fizetek fiók létrehozása nélkül?
Használhatok promóciós kódot vagy utalványt vendégként, fiók létrehozása nélkül?
Módosíthatok vagy törölhetek egy rendelést vendégként, fiók létrehozása nélkül?
Vannak olyan termékek, amiket nem rendelhetek vendégként meg fiók létrehozása nélkül?
Vannak-e további költségek, ha vendégként adok le rendelést fiók létrehozása nélkül?
MÁS MÁRKA TERMÉKEINEK RENDELÉSE
Miért látok Krups és Rowenta termékeket ezen az oldalon?
Milyen garancia érvényes, ha itt vásárolok Krups vagy Rowenta készüléket? Ugyanaz a garancia?
Ha ezen az oldalon rendelek egy Krups vagy Rowenta terméket, akkor weboldalt kell váltanom? Átirányítanak?
Melyik ügyfélszolgálathoz forduljak, ha ezen az oldalon rendelek Krups vagy Rowenta terméket?
Rendeltem egy Krups készüléket ezen az oldalon, hol tudom megrendelni a tartozékokat? A Krups vagy a Tefal weboldalán?
Miért érdemes itt rendelnem egy Krups vagy Rowenta terméket? Miért ne rendeljem közvetlenül a márka weboldaláról?
Ha ezen az oldalon rendelek Krups vagy Rowenta márkájú terméket, ugyanazok a feltételek és szolgáltatások vonatkoznak?
Ha ezen az oldalon rendelek Krups vagy Rowenta márkájú terméket, ugyanazok a feltételek és szolgáltatások vonatkoznak?
Ha itt rendelek egy Krups vagy Rowenta márkájú terméket, minden márkához külön ügyfélfiókot kell létrehoznom, vagy mindenhez elég egy fiók?
Ha itt rendelek egy Krups vagy Rowenta márkájú terméket, minden márkához külön ügyfélfiókot kell létrehoznom, vagy mindenhez elég egy fiók?
Ha ezen az oldalon rendelek Krups vagy Rowenta márkájú terméket, márka szerint kell rendelnem?
Ha ezen az oldalon rendelek Krups vagy Rowenta márkájú terméket, márka szerint kell rendelnem?
FIZETÉS
Hogyan fizethetek a rendelésemért az oldalon?
Hogyan fizethetek a rendelésemért az oldalon?
Mennyire biztonságosak a kártyás fizetések?
Mennyire biztonságosak a kártyás fizetések?
Hogyan kell használni a promóciós kódot?
Hogyan kell használni a promóciós kódot?
Mi a teendő, ha hibaüzenetet kapok a promóciós kód megadásakor?
Mi a teendő, ha hibaüzenetet kapok a promóciós kód megadásakor?
A fizetésem sikertelen volt.
A fizetésem sikertelen volt.
Hol tudom megtekinteni és letölteni a számlámat?
Hol tudom megtekinteni és letölteni a számlámat?
Fizethetek részletekben?
Fizethetek részletekben?
Többszörös terhelés történik, ha egy hiba miatt újra be kell töltenem a fizetési oldalt?
Többszörös terhelés történik, ha egy hiba miatt újra be kell töltenem a fizetési oldalt?
A CSOMAGOK KÉZBESÍTÉSE ÉS NYOMON KÖVETÉSE
Hogyan működik a kiszállítás?
Hogyan működik a kiszállítás?
Módosíthatom a szállítási címet a rendelésem feldolgozása után?
Módosíthatom a szállítási címet a rendelésem feldolgozása után?
A küldeményem nem teljes?
A küldeményem nem teljes?
Mit tegyek, ha a csomagom rossz állapotban érkezik?
Mit tegyek, ha a csomagom rossz állapotban érkezik?
Mikor szállítják ki a rendelésemet?
Mikor szállítják ki a rendelésemet?
Hogyan követhetem nyomon a kiszállítást?
Hogyan követhetem nyomon a kiszállítást?
Milyen szállítási módok állnak rendelkezésre?
Milyen szállítási módok állnak rendelkezésre?
Mennyibe kerül a kiszállítás?
Mennyibe kerül a kiszállítás?
Külföldre is kiszállítják a rendelésem?
Külföldre is kiszállítják a rendelésem?
Mi történik, ha nem vagyok otthon, hogy átvegyem a csomagomat?
Mi történik, ha nem vagyok otthon, hogy átvegyem a csomagomat?
Mit tegyek, ha a csomagom elveszik?
Mit tegyek, ha a csomagom elveszik?
VISSZAKÜLDÉSEK
Hogyan küldhetek vissza egy terméket?
Hogyan küldhetek vissza egy terméket?
Még mindig nem kaptam meg a visszatérítést.
Még mindig nem kaptam meg a visszatérítést.
A kapott termék nem egyezik az általam megrendelt terméknek.
A kapott termék nem egyezik az általam megrendelt terméknek.
ÉRTÉKESÍTÉS UTÁNI SZOLGÁLTATÁS - GARANCIÁK
A kapott termék hibás
A kapott termék hibás
Milyen garancia vonatkozik a termékemre?
Milyen garancia vonatkozik a termékemre?
Hol tudom megjavíttatni a készülékemet, hol vásárolhatok tartozékokat vagy alkatrészeket?
Hol tudom megjavíttatni a készülékemet, hol vásárolhatok tartozékokat vagy alkatrészeket?
Kérdéseim vannak a termékkel kapcsolatban.
Kérdéseim vannak a termékkel kapcsolatban.
Milyen típusú javításokra vonatkozik a 2 éves garancia?
Milyen típusú javításokra vonatkozik a 2 éves garancia?
SAJÁT FIÓK - SAJÁT HOZZÁFÉRÉS
Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Hogyan változtathatom meg személyes adataimat?
Hogyan változtathatom meg személyes adataimat?
Hogyan törölhetem a személyes adataimat?
Hogyan törölhetem a személyes adataimat?
Hogyan kezelhetem a hírleveleimet?
Hogyan kezelhetem a hírleveleimet?
Milyen személyes adatokat gyűjtenek?
Milyen személyes adatokat gyűjtenek?
Milyen célból gyűjtik a személyes adataimat?
Milyen célból gyűjtik a személyes adataimat?
Mennyi ideig tárolják az adataimat?
Mennyi ideig tárolják az adataimat?
Hogyan védik személyes adataimat?
Hogyan védik személyes adataimat?
Hibaüzenetet kaptam az ügyfélfiókom létrehozása közben. Minden rendben ment?
Hibaüzenetet kaptam az ügyfélfiókom létrehozása közben. Minden rendben ment?
Miért érdemes feliratkozni hírlevelünkre?
Miért érdemes feliratkozni hírlevelünkre?
Hogyan iratkozhatok le a hírlevélről?
Hogyan iratkozhatok le a hírlevélről?
Miért van szükségem ügyfélfiókra?
Miért van szükségem ügyfélfiókra?
Nem kaptam megerősítő e-mailt, miután megváltoztattam a bejelentkezési adataimat.
Nem kaptam megerősítő e-mailt, miután megváltoztattam a bejelentkezési adataimat.
Többször próbáltam bejelentkezni, és a fiókom most blokkolva van.
Többször próbáltam bejelentkezni, és a fiókom most blokkolva van.
Hogyan hozhatok létre biztonságos jelszót?
Hogyan hozhatok létre biztonságos jelszót?
Hogyan változtathatom meg a jelszavam?
Hogyan változtathatom meg a jelszavam?
PROMÓCIÓK
Hogyan tudok élni a különleges ajánlatokkal?
Hogyan tudok élni a különleges ajánlatokkal?
Néhány nappal a promóciós dátum előtt vásároltam meg a terméket. Még mindig megkaphatom az ajánlatot?
Néhány nappal a promóciós dátum előtt vásároltam meg a terméket. Még mindig megkaphatom az ajánlatot?
Nem kaptam meg a promóciós kódot.
Nem kaptam meg a promóciós kódot.
Mit tegyek, ha a promóciós kód lejár, és meg szeretném hosszabbítani az érvényességi időt?
Mit tegyek, ha a promóciós kód lejár, és meg szeretném hosszabbítani az érvényességi időt?