Általános szerződési feltételek

PREAMBULUM

2024. április 4-től érvényes

Ügyfélszolgálati elérhetőségek

Telefonszám: 06 1 801 8434 Hétfőtől péntekig 8:00-17:00-ig.

Elérhetőségek: https://www.tefal.hu/kapcsolat

 

A TEFAL

A jelen szerződési feltételek (a továbbiakban: "ÁSZF") a Vesoul-i kereskedelmi és cégjegyzékben 399 014 216 szám alatt bejegyzett, rue des Chars à Faucogney et La Mer (Haute-Saône), 703 10 FRANCIAORSZÁG, székhelyű SEB INTERNATIONAL SERVICE (SIS) (a továbbiakban: "Társaság") és a nem kereskedő magánszemélyek között, akik terméket (termékeket) vagy szolgáltatást (szolgáltatásokat) (a továbbiakban: "Tételek") kívánnak vásárolni (a továbbiakban: "Vevő") az alábbi webáruházban: www. tefal.hu (a továbbiakban: "Weboldal").

 

FELTÉTELEK ÉS KIKÖTÉSEK

Nem fogadunk el cégek, egyesületek, független vállalkozók vagy más jogi személyek által leadott megrendeléseket.

A Weboldalon történő vásárláshoz a Vevőnek legalább 18 évesnek kell lennie.

A Weboldalon keresztül leadott minden megrendelésre a jelen ÁSZF vonatkozik. A felek megállapodnak abban, hogy kapcsolataikra kizárólag a jelen ÁSZF irányadó, kizárva minden egyéb feltételt.

A Társaság fenntartja a jogot, hogy bármikor módosítsa ezeket az ÁSZF-eket. A Társaság és a Vevő között létrejövő szerződésre a Vevő megrendelésének időpontjában hatályos ÁSZF vonatkozik.

Fontos, hogy a Vevő elolvassa ezeket az ÁSZF-eket, mielőtt a Weboldalon keresztül megrendelést adna le. A Társaság javasolja, hogy az Ügyfél tartós adathordozón őrizze meg ezeket az ÁSZF-eket, fizikailag kinyomtatva vagy elektronikusan elmentve személyes fájljaiban.

A jelen ÁSZF meghatározza a Társaság és a Vevő közötti értékesítésre vonatkozó feltételeket, beleértve a megrendelési folyamatot, a fizetési folyamatot, a Tételek szállítását, valamint a Vevőnek a szerződés felbontására vonatkozó jogait.

1. A MEGRENDELÉS

A TERMÉK(EK) MEGRENDELÉSÉVEL A VÁSÁRLÓ BELEEGYEZIK, HOGY A JELEN ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEKET ELFOGADJA ÉS MAGÁRA NÉZVE KÖTELEZŐNEK TEKINTI.

 

A Társaság kizárólag magánszemélyeknek és a kiskereskedelmi piacra jellemző mennyiségben értékesít.

 

Az Ügyfélnek lehetősége van online megrendelést leadni bármely, a Weboldalon eladásra kínált Tételre. A megrendelés leadásához az Ügyfélnek be kell jelentkeznie a fiókjába a felhasználónevével (e-mail címével) és jelszavával, ha már rendelkezik fiókkal, vagy első megrendelés esetén fiókot kell létrehoznia.

Személyes felhasználónévvel és jelszóval létrehozott vásárlói fiók létrehozása esetén a Vevőnek gondoskodnia kell a jelszó védelméről és arról, hogy azt senkinek ne adja ki. Minden Ügyfél személyesen felel a felhasználónévvel és jelszóval végrehajtott vásárlásokért.

Miután a Vásárló kiválasztotta és a kosárba tette a kívánt Tétel(ek)et, ellenőrizheti a megrendelés tartalmát, kiválaszthatja a fizetési és szállítási módot, valamint ellenőrizheti és megerősítheti a megrendelést.

Miután a Vásárló elküldte a megrendelését, a Vállalat egy e-mailt küld a Vásárlónak, amelyben visszaigazolja a megrendelés kézhezvételét ("Megrendelés visszaigazolása"). Ez a Megrendelés visszaigazoló e-mail nem jelenti a megrendelés elfogadását - csak annak megerősítését, hogy a megrendelés beérkezett.

A Társaság vállalja, hogy a Weboldalon keresztül beérkezett megrendeléseket a Tételek elérhetőségének függvényében teljesíti. Amennyiben a megrendelt Tételek nem állnak rendelkezésre, a Társaság vállalja, hogy erről értesíti az érintett Ügyfeleket.

Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy egy Tétel a megrendelés visszaigazolása és az Ügyfél általi fizetés után nem lesz elérhető. Ebben az esetben a Társaság a lehető leghamarabb értesíti a Vevőt, és az értesítés időpontjától számított legfeljebb tizennégy (14) napon belül visszatéríti a Vevő által kifizetett összeget.

2. TESTRESZABOTT TÉTELEK

A Weboldalon eladásra felkínált egyes tételek testre szabhatók. Ahol ez elérhető, ott a Vásárlók választhatnak és küldhetnek egy üzenetet és/vagy egy képet az általuk választott módon, hogy személyre szabják az említett Tételt. A Társaság elfogadja a legtöbb testreszabási kérést, de nem fogadhat el olyan kérést, amely valószínűleg sérti a közrendet, az erkölcsöt, az etikát vagy harmadik felek jogait.

Az Ügyfelek különösen azt garantálják a Társaságnak, hogy rendelkeznek minden szükséges engedéllyel és joggal (különösen ipari és szellemi tulajdonjogokkal, mint például védjegy- és szerzői jogokkal) az általuk az Elem(ek)re alkalmazni kívánt képek és tartalmak tekintetében.

Ezen túlmenően az Ügyfelek a Társaságnak és lehetséges partnereinek biztosítják a sokszorosítás, ábrázolás, módosítás és tárolás jogát minden létező vagy jövőbeli adathordozón, világszerte, a személyre szabott Tétel létrehozásához szükséges időtartamra.

A Társaságot nem terheli semmilyen felelősség a testreszabott Elemekkel kapcsolatban, sem közvetlenül, sem közvetve, a reprodukált tartalom miatt.

Abban az esetben, ha a Társasággal szemben olyan igényt támasztanak, amely szerint egy Tétel testreszabása harmadik fél jogait sértette, az Ügyfél felel a Társasággal szemben az állítólagos jogsértés miatt a Társaságnál felmerült költségekért, díjakért, kiadásokért és károkért.

A Társaság nem köteles megőrizni a személyre szabott Tételek elkészítése céljából közölt adatokat, és e tekintetben nem vonható felelősségre.

Az Ügyfelet tájékoztatjuk arról, hogy a testreszabás médiumonként eltérő lehet, anélkül azonban, hogy ez megkérdőjelezné a Társaság által nyújtott szolgáltatás minőségét.

KÉRJÜK, VEGYE FIGYELEMBE, HOGY AZ ÜGYFÉLNEK NINCS JOGA ELÁLLNI A MEGRENDELÉSTŐL AZ ÜGYFÉL SPECIFIKÁCIÓI SZERINT GYÁRTOTT, SZEMÉLYRE SZABOTT TÁRGYAKRA VONATKOZÓ MEGRENDELÉSEK TEKINTETÉBEN.

3. ÁRAK

Minden ár forintban értendő, az adókat tartalmazza a megrendelés napján érvényes ÁFA-val számolva. Ezek az árak azonban nem tartalmazzák a szállítási költségeket.

Az árak a megrendelés leadásának időpontjában érvényesek, a termékek elérhetőségének függvényében. Amennyiben egy vagy több adót vagy illetéket, például környezetvédelmi járulékot vezetnek be, emelnek vagy csökkentenek, ez a változás a Weboldalon és az értékesítési dokumentumokban megjelenő Tételek eladási árában is tükröződhet.

A Társaság fenntartja a jogot, hogy árait bármikor módosítsa, de a Vevőnek kiszámlázott ár a Vevő megrendelésének érvényesítésének időpontjában érvényes ár lesz.

4. FIZETÉSI MÓDOK

Bankkártyás fizetés

A vásárlásokat online kell fizetni a megrendelés leadásakor.

A fizetés a következő bankkártyákkal történhet: Mastercard, Visa.

Ha bankkártyával fizet a megrendeléskor, nem számítunk fel további feldolgozási díjat.

 

Fizetés kedvezményes kóddal

A kedvezménykódok nem kombinálhatók, és egy kiválasztott tartományra korlátozódhatnak.

A kedvezménykódok nem használhatók fel egy már létrehozott és visszaigazolt megrendeléshez.

 

Utánvétel [a továbbiakban "utánvét"]

Az utánvétel lehetővé teszi a Vevő számára, hogy a vásárlás ellenértékét a küldemény átvételekor fizesse ki. Ez magában foglalja a bankkártyával történő fizetést a csomagot kézbesítő futár pénztári termináljánál.

5. SZÁLLÍTÁS

5.1 Szállítási módok

A Weboldalon keresztül leadott megrendelések kizárólag a Vevő által megadott címre és a kiválasztott szállítási opciónak megfelelően kerülnek kiszállításra Magyarországon.

A Vevő vállalja, hogy a megrendelés leadásakor közli a szállítással kapcsolatos összes információt (hely, címzett, stb.). A címzett elérhetőségének vagy egyéb adatainak hibás megjelölése esetén a Társaság nem vállal felelősséget a megrendelt Tételek kézbesítésének esetleges elmaradásáért, amennyiben a Vevő által eredetileg megadott szállítási információk hibásak voltak.

A kiszállítások az Ügyfél küldeményének előkészítését követően, a feladási dátumtól számított 3-5 munkanapon belül történnek. A szállítási időpontok a Társaság számára nem kötelező érvényűek.

Egyedi tételek rendelése esetén az ilyen egyedi tételek gyártási ideje hozzáadódik a szállítási időhöz a kiválasztott szállítási lehetőségtől függően.

A Társaság vállalja, hogy a megrendeléseket a Megrendelés visszaigazolásától számított legfeljebb harminc (30) napon belül teljesíti. Ha a szállítás nem történik meg ezen az időtartamon belül, a Vevő a jelen dokumentum tetején feltüntetett elérhetőségen az ügyfélszolgálatnál lemondhatja megrendelését, és visszatérítést kaphat.

Ha a Vevő a kézbesítési kísérletkor nem elérhető, a futár üzenetet hagy, amelyben utasításokat ad a további szállítás vagy átvétel megszervezésére vonatkozóan.

A Vevő köteles a csomag átvételekor ellenőrizni a csomag állapotát és tartalmát.

Ha a csomag a kézbesítéskor sérült, a Vevőnek vissza kell utasítania a kézbesítést, és a szállítólevélre a következő nyilatkozatot kell írni: "rossz állapot miatt visszautasítva", az átvétel dátumával és a Vevő aláírásával együtt. A Vevőnek emellett kapcsolatba kell lépnie az ügyfélszolgálattal a jelen dokumentum tetején megadott információk segítségével.

Ha a szállítást érintő problémát a szállítás befejezése után észlelik, a Vevőnek kapcsolatba kell lépnie a Vevőszolgálattal, amely tájékoztatja a Vevőt a követendő eljárásról.

 

5.2 Szállítási költség:

A szállítási költség a kiválasztott szállítási opciótól függ. Ezt a megrendelés érvényesítését megelőzően jelezzük a Vevőnek.

 

5.3 Utánvét

Az utánvételi lehetőség csak a 197.000 Ft-os vagy annál kisebb kosár esetén érhető el.

Az "Utánvétel" opció választása esetén a megrendelésenként 990 Ft ÁFA-t tartalmazó díj kerül felszámításra, amely hozzáadódik a szállítási költséghez, és amelyet a futár a Vevő által megadott címre történő kiszállításkor szed be.

A SZÁLLÍTÁSI DIJ és a KÉSZPÉNZES SZÁLLÍTÁS DÍJA együttesen kerül kiszámlázásra ugyanazon a számlasoron, a "SZÁLLÍTÁS" technikai hivatkozás alatt.

Figyelmeztetés a Vevő számára: az utánvétes opció választása esetén a Vevő vállalja, hogy a megrendelt árut a szállítás napján fizeti ki. Abban az esetben, ha a Vevő megtagadja a szállítást, vagy nem jön el az áruért, a Társaságnak jogában áll a szállítási költséget visszatartani és szerződéses kötbért kiszabni a Vevőre.

6. JÓTÁLLÁS

6.1. Jótállás (kivéve a javítási csomagot)

A Tételekre vonatkozó kereskedelmi jótállás feltételei a Weboldal "Jótállás" menüpontjában találhatók. Sem a kereskedelmi jótállás, sem a jelen ÁSZF egyetlen rendelkezése sem érinti az Ügyfél törvényes jogait.

A Tételekre vonatkozó kereskedelmi jótállás feltételei a Weboldal "Jótállás" menüpontjában találhatók. Sem a kereskedelmi jótállás, sem a jelen ÁSZF egyetlen rendelkezése sem érinti az Ügyfél törvényes jogait.

A Társaságot a kereskedelmi jótállás feltételein túlmenően továbbra is kötik a jogszabályban biztosított kellék- és termékszavatossági rendelkezések a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben és 270/2020 (VI. 12.) Korm. rendelettel módosított, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben foglaltak szerint. A Társaság a fogyasztói panaszokat a magyarországi jogszabályoknak és az érvényes egyéb vonatkozó jogszabályoknak megfelelően kezeli.

A jogszabályban biztosított 3 (három) munkanapos cseregaranciára a Vevő akkor hivatkozhat, ha a hiba miatt a Tétel rendeltetésszerű használata nem lehetséges. A Társaság jogosult a megvásárolt Tétel bejelentett hibáját szakszervizzel ellenőrizni. Amennyiben a hiba nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítás költségei a Vevőt terhelik.

A Weboldalon megrendelt termékek esetében a jótállási idő eltérő lehet. A jótállás időtartama:

  • a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
  • b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
  • c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

A jótállási határidők elmulasztása jogvesztéssel jár, az kizárólag a javítási idővel hosszabbodik meg.

Ha a Vevő a Tételt a kiszállítástól számított 6 (hat) hónap elteltével helyezi üzembe, a jótállási idő a Tétel átadásának időpontjától kezdődik. Javítás esetén a jótállási idő a javításra történő átadás napjától számítva meghosszabbodik azzal az időtartammal, amely alatt a Vevő nem tudta a Tételt rendeltetésszerűen használni.

Ha a Weboldalon és a Tétel jótállási tájékoztatójában foglaltaknál több információra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, amelynek adatait és elérhetőségét a jelen dokumentum tetején találja.

A jótállással érintett hiba esetén a fogyasztónak minősülő Vevő:

  • választása szerint javítást vagy cserét követelhet, kivéve, ha a választott jótállási/kellékszavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy a Társaság számára a másik szavatossági igény teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a Tétel eredeti állapot szerinti értékét, a szerződésszegés súlyosságát és a fogyasztónak minősülő Vevőnek a jótállási/kellékszavatossági igény teljesítésével okozott érdeksérelmet.
  • ha a Társaság nem vállalta a javítást vagy cserét, nem tudja ezt a kötelezettségét – a Tétel tulajdonságaira és a Vevő által elvárható rendeltetésére figyelemmel – észszerű időn belül és a Vevő érdekeinek sérelme nélkül teljesíteni, vagy ha a Vevő érdeke a javításhoz vagy kicseréléshez megszűnt, a Vevő választása szerint kérheti a vételár arányos csökkentését vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt nincs helye elállásnak. Ha a Vevő a termék hibája miatt a vásárlástól (beszereléstől) számított három munkanapon belül cserét igényel, a Szolgáltató köteles a terméket kicserélni vagy visszatéríteni, feltéve, hogy a hiba akadályozza a rendeltetésszerű használatot.
  • Amennyiben a jótállási idő alatt a Tétel a termék első alkalommal történő javítása során megállapítást nyer, hogy az nem javítható, a Vevő eltérő utasítása hiányában a Társaság a Tételt 8 (nyolc) napon belül kicseréli. Ha a Tétel cseréjére nincs lehetőség, akkor a Vevő által bemutatott, a Tétel értékét igazoló bizonylaton (számla vagy nyugta) feltüntetett vételárat a Társaság 8 napon belül visszatéríti.

 

 

6.2. Javítási csomagok

A Társaság javítási csomagokat kínál eladásra a Weboldalon azon Ügyfelek számára, akik a garanciális/jótállási időszakon kívül szeretnék megjavíttatni meghibásodott terméküket a Groupe SEB hivatalos javítóműhelyével ("javítási csomag"). Ezek a csomagok a sérülés jellegétől és mértékétől függetlenül, a termék típusától függően meghatározott fix összegűek, és a javítási szolgáltatás munkadíját és alkatrészeit fedezik.

Ahhoz, hogy a Weboldalon megvásárolható javítási csomagok igénybevételére jogosult legyen, a Tételnek a következő feltételekkel kell rendelkeznie:

- Tefal márkájúnak kell lennie,

- olyan termékcsaládba tartozik, amelyhez a Weboldalon javítási csomagot kínálnak,

- kevesebb mint 15 évvel ezelőtt vásárolták (a termék számlán feltüntetett vásárlási dátuma és a javítási csomag megvásárlásának dátuma közötti maximális idő),

- már nem áll (jogi vagy kereskedelmi) garancia/jótállás alatt.

- a működéséhez szükséges összes elemmel teljes legyen.

A javítási csomagok megrendelése és kifizetése a jelen ÁSZF-ben leírt feltételek szerint történik. Cserébe az Ügyfél e-mailben kap egy utalványt, amelyet kinyomtathat és megőrizhet.

A Classic javítási csomag (szállítás nélkül) csak a Társaság által kiállított javítási utalványon feltüntetett Tétel javítását tartalmazza. Nem tartalmazza a Tétel javítószolgálathoz történő el és visszaszállításának, illetve további - a Tétel javítási csomaggal érintett javítása során nem szükséges vagy nem indokolt - alkatrészek, tartozékok vagy fogyóeszközök beszerzésének szállítási költségeit.

A javítást csak az a javítóműhely végezheti el, amelyet a javítási csomag megvásárlásakor megjelöltek, és amelynek elérhetőségei az utalványon szerepelnek. Ha a terméket nem lehet ezzel az engedélyezett javítóműhellyel javíttatni, a Vevőnek kapcsolatba kell lépnie az ügyfélszolgálattal, és kérnie kell a javítás helyének megváltoztatását.

A javítási csomag a javítási utalványon leírt tételenkénti egyetlen funkcionális meghibásodás javítását fedezi, függetlenül a javításhoz szükséges alkatrészek számától és a ráfordított időtől.

Bármilyen további, a javítási utalványon leírt, a hibához nem kapcsolódó diagnózis, meghibásodás nem fedezhető ugyanezzel az utalvánnyal.

A javítási csomag részeként nem kerül pótlásra semmilyen hiányzó vagy forgó-, kopó alkatrész.

Az elvárt javításon túlmenően nem kerül sor semmilyen, a Terméket érintő megelőző intézkedés elvégzésére.

A javítási csomag megvásárlásakor kiválasztott és a javítási utalványon feltüntetett tétel típusának meg kell egyeznie a szerződéses javítóműhelynek bemutatott tétellel.

A javítandó Tételt és a javítási utalványt az utalványon feltüntetett lejárati idő előtt kell eljuttatni a szerződéses javítóműhelyhez.

A javítást az javítóműhely végezheti, akit a javítási csomag megvásárlásakor megjelöltek és akinek elérhetőségei az utalványon szerepelnek. Ha a termék javítását nem a javítási csomagban megjelölt javítóműhely kívánja elvégezni, az Ügyfélnek a dokumentum tetején megadott elérhetőségeken keresztül kapcsolatba kell lépnie a Társasággal, hogy kérje a javítás helyének megváltoztatását.

Felhívjuk figyelmét a javítási csomagokra vonatkozó, az alábbi 7.2. bekezdésben meghatározott különleges elállási feltételekre.

Ha a jelen pontban meghatározott valamennyi feltétel teljesülése ellenére a szerződéses javítóműhely kijelenti, hogy a termék nem javítható, abban az esetben a Vevőnek a Tételét a szerződéses javítóműhelytől kell átvennie. A Társaság ebben az esetben az Ügyfélnek visszatéríti az általa megvásárolt javítási csomag teljes összegét.

A javítás elvégzését követően a Tétel javítására a Weboldal "Jótállás" részében leírtak szerint jótállás vonatkozik, a Tétel átvételétől számított 6 (hat) hónapig. Ezen jótállás érvényesítéséhez a Vevőnek a Tétel átvételekor be kell mutatnia a javításra jogosult szerviz által adott javítási nyomtatványt.

7. VISSAKÜLDÉS

7.1 Elállási jog

A Vevőnek joga van indoklás nélkül elállni a Weboldalon vásárolt Tétel megvásárlásától. Ha a Vevő el kíván állni a vásárlástól, a kérelmet írásban kell benyújtania:

  • Vagy telefonon: 06 1 801 8434 (egy városi hívás árán vagy a szolgáltató díjcsomagja szerint, hétfőtől péntekig 8-17 óráig).
  • Vagy online űrlapon: https://www.tefal.hu/kapcsolat

a tétel kézhezvételétől számított harminc (30) napon belül. Amennyiben a határidő szombaton, vasárnap vagy munkaszüneti napon jár le, a következő munkanapig meghosszabbodik.

Amennyiben a Vevő több Tételt vásárolt, amelyeket külön-külön vagy tételesen szállítottak, az elállási jog az utolsó Tétel vagy az utolsó tétel leszállítását követő harminc (30) nap elteltével jár le.

A kérelemnek tartalmaznia kell a következő információkat (lásd az 1. mellékletet):

  • Ügyfél kapcsolattartási információk: Név, cím, telefonszám.
  • A lemondási kérelem dátuma: DD/MM/YYYY
  • A kérelem a következő címre szól: Groupe SEB Central-Europe Kft.
  • Ezúton tájékoztatom, hogy a következő vásárlásomat kívánom lemondani:
  • A tétel(ek) (a számlán szereplő nevet tüntesse fel):
  • Megrendelés dátuma: Rendelési szám:
  • Kiszállítás dátuma:

Értesítés az utánvétes árut vásárló fogyasztóknak:

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, ha le kívánja mondani a vásárlást.

Az ügyfélszolgálat tájékoztatja Önt a visszaküldési folyamatról, elkészíti a visszaküldési címkét, és begyűjti Öntől a szükséges banki adatokat, hogy a termék árát visszatéríthessük, amint megkapjuk azt.

A lemondási kérelem beérkezését követően az ügyfélszolgálat jelzi az ügyfélnek a követendő eljárást, és haladéktalanul tartós adathordozón visszaigazolást küld az ügyfélnek a lemondási kérelem beérkezéséről.

A terméket a Társaság költségén, hiánytalanul (beleértve a megrendeléshez mellékelt ajándékot is) és eredeti csomagolásában (tartozékok, használati utasítás, kábelek stb.) kell elküldeni a csomagban található visszaküldési címkén feltüntetett címre vagy az Ügyfélszolgálat által megadott címre, a küldéstől számított tizennégy (14) napon belül (a postabélyegző szolgál bizonyítékként), vagy a Társaságot a lemondásról tájékoztató e-mailben.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy :

  • ha Ön online fizetett a termékért, a csomagja tartalmaz egy ingyenes visszaküldési címkét.
  • ha utánvéttel fizetett, akkor vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, aki e-mailben küld Önnek egy ingyenes visszaküldési címkét.

Bizonyos esetekben a Társaság utasíthatja a Vevőt, hogy a Tételeket más címre küldje vissza. Az Ügyfélnek mindig az Ügyfélszolgálat által megadott címre kell visszaküldenie a Tételeket.

A visszaküldött tételek kézhezvételét követően a már befizetett összegeket visszatérítjük az Ügyfélnek. A hiányos, sérült vagy használt, a jellegük, jellemzőik és megfelelő működésük megállapításához szükségesnél többet használt Tételek visszaküldése esetén a Társaság visszatérítheti a Vevőnek a Tétel csökkentett árát, vagy a Tételt a Vevő költségére visszaküldheti a Vevőnek.

A Vállalat az Ügyfélnek az Ügyfél által az eredeti tranzakció során használt fizetési eszközzel visszatéríti a vételárat, kivéve, ha az Ügyfél kifejezetten beleegyezik abba, hogy a Vállalat más fizetési eszközt használjon, és olyan mértékben, hogy az ilyen visszatérítés ne okozzon költséget az Ügyfélnek.

A Társaság nem köteles megtéríteni a többletköltségeket, ha az Ügyfél a Társaság által kínált szokásos szállítási módnál drágább szállítási módot választott.

Felhívjuk figyelmét, hogy a Vállalat nem térítheti vissza a Vevőnek az azonos fizetési móddal történő fizetést, ha a Vevő az utánvétes szállítási módot választotta. Ebben az esetben a Fogyasztói szolgáltatások banki adatokat kérnek az Ügyféltől a visszatérítéshez.

A Vevő részére történő visszatérítés attól a naptól számított 14 napon belül történik, amikor a Társaság visszakapja a Tételeket, vagy ha ez korábbi, akkor attól a naptól számított 14 napon belül, amikor a Vevő a Társaság rendelkezésére bocsátja a Tétel visszaküldésének bizonyítékát.

 

7.2 A javítási csomaggal kapcsolatos lemondási jog

A javítási csomag megvásárlásakor azonban vegye figyelembe: a javítási csomag a szerződéses javító által nyújtott javítási szolgáltatás.

Következésképpen, a hatályos szabályozásnak megfelelően, ha az Ügyfél kifejezetten kérte a Vállalkozástól, hogy a javítási szolgáltatás elvégzése a 14 napos elállási határidő lejárta előtt kezdődjön meg, az Ügyfél csak azzal a feltétellel élhet elállási jogával, hogy a javítási szolgáltatás elvégzésére nem kerül sor.

Ezen túlmenően az Ügyfél köteles a Társaságnak az elállási döntésének közléséig a nyújtott szolgáltatásnak megfelelő összeget megfizetni. Ez az összeg a szolgáltatás árával arányos. Ha a teljes ár túl magas, az összeg a nyújtott szolgáltatás piaci értéke alapján kerül kiszámításra.

 

7.3 Nincs elállási jog az egyedi termékek esetében

A hatályos rendelkezéseknek megfelelően az elállási jog nem gyakorolható az olyan egyedi Tételek tekintetében, amelyeket egyértelműen személyre szabtak vagy a Vevő specifikációi szerint gyártottak.

8. PÓTALKATRÉSZEK ELÉRHETŐSÉGE

A cikkek használatához elengedhetetlenül szükséges pótalkatrészek elérhetőségét a Weboldalon jelezzük.

9. KÖTELEZETTSÉGVÁLLALÁS

A jelen ÁSZF tartalmazza a Társaság összes kötelezettségét és felelősségét az Elemek szolgáltatásával kapcsolatban. Az alkalmazandó jogszabályok által megengedett mértékben a Vállalat kizár mindenféle kifejezett vagy hallgatólagos garanciát, valamint a jelen ÁSZF-ben kifejezetten megjelölteken kívüli feltételeket vagy kikötéseket.

Konkrétabban, a Társaság nem vállal felelősséget azért, hogy a Tételek megfelelnek vagy nem felelnek meg az Ügyfelek általi rendeltetésszerű használatnak, kivéve, ha az Ügyfelek tájékoztatták a Társaságot az ilyen célról, és a Társaság elfogadta azt.

A Társaság nem tehető felelőssé azokban az esetekben, amikor kötelezettségeinek nem teljesítése előre nem látható és leküzdhetetlen körülményekre vezethető vissza, amelyeket harmadik fél vagy a Társaság ésszerű befolyásán kívül eső események okoznak.

A Társaság ezúton is kizárja felelősségét az internetes hálózat használatával járó kellemetlenségekért vagy károkért, mint például a szolgáltatás meghibásodása, külső behatolás, számítógépes vírusok jelenléte vagy a weboldalon keresztül letöltött tartalom vagy anyag elvesztése.

10. SZEMÉLYES ADATOK

A Vállalat az Ügyfél személyes adatait a Vállalat személyes adatokra vonatkozó szabályzatában meghatározottak szerint használja fel.

A Társaság ésszerű eszközöket alkalmaz annak érdekében, hogy az Ön megrendelési és fizetési adatait biztonságosan megőrizze, de a Társaság nem vállal felelősséget az Önt esetlegesen ért veszteségekért, ha harmadik fél jogosulatlanul hozzáfér az Ön által a weboldalon keresztül történő megrendeléssel vagy megrendelés leadásával megadott adatokhoz.

11. SZELLEMI TULAJDON

További részletekért kérjük, olvassa el a Társaság Felhasználási Feltételeinek szellemi tulajdonra vonatkozó részét. https://www.tefal.hu/jogi_koozlemeny

12. ELVÁLASZTHATÓSÁG:

A jelen ÁSZF a Felek közötti teljes megállapodást jelenti. Az, hogy valamelyik fél nem érvényesít adott jogokat, nem jelenti az adott jogról való lemondást.

Abban az esetben, ha a jelen ÁSZF bármely rendelkezése a jogszabályok, rendeletek változása vagy bírósági döntés következtében érvénytelennek, jogellenesnek vagy végrehajthatatlannak minősül, az adott rendelkezést az alkalmazandó jog által megengedett legteljesebb mértékben kell érvényesíteni, és a többi rendelkezés érvényességét, jogszerűségét és végrehajthatóságát ez semmilyen módon nem befolyásolja vagy veszélyezteti.

Ha a Vállalat nem ragaszkodik azonnal ahhoz, hogy az Ügyfél megfeleljen a jelen ÁSZF-nek, vagy ha a Vállalat késlekedik az Ügyféllel szembeni lépések megtételével a szerződésszegés miatt, a késedelem nem akadályozza meg a Vállalatot abban, hogy később lépéseket tegyen az Ügyféllel szemben.

Ez a szerződés a Társaság és az Ügyfél között jön létre. Más személynek nincs joga a szerződés bármelyik feltételének érvényesítésére. A szerződés megszüntetéséhez vagy a jelen ÁSZF módosításához egyik félnek sem kell más személy beleegyezését kérnie.

13. ÉRVÉNYESSÉG

Ezek az ÁSZF-ek mindaddig érvényesek, amíg az Áruk és Szolgáltatások elérhetőek a Weboldalon.

14. ALKALMAZANDÓ JOG, JOGHATÓSÁG

A jelen ÁSZF-re a magyar jog rendelkezései az irányadóak, a Tételekkel közvetlenül vagy közvetetten eredő valamennyi jogvita esetén joghatósággal a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező magyar bíróságok rendelkeznek, a Vevő a Tételekkel kapcsolatos jogi eljárást a magyarországi bíróságok előtt indíthatja meg.

Amennyiben a jelen ÁSZF-fel kapcsolatban bármilyen vita merülne fel, a felek a jogi lépések megtétele előtt megkísérlik a békés rendezést.

A Vevőnek joga van a magyar jog rendelkezései szerinti alternatív vitarendezés kezdeményezésére irányuló javaslatot benyújtani.

A fogyasztónak minősülő Ügyfél/Vevő, a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat és kezdeményezheti a békéltető testület eljárását, illetve fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában fordulhat a Társaság székhelye szerint illetékes békéltető testülethez is.

Az online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén – a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 20. §-ában meghatározott illetékességi szabályok figyelembevételével - bármely békéltető testület eljárhat. Budapesti lakóhellyel rendelkező fogyasztó esetén: Budapesti Békéltető Testület (székhely, ügyintézési hely: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.; levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.; telefon: +36 (1) 488 21 31; e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu). Más békéltető testületek elérhetőségei és további információk a következő linken találhatók: https://mkik.hu/a-bekelteto-testuletek-teruleti-honlapjai.

Az Ügyfél az Európai Bizottság által megvalósított európai fogyasztói vitarendezési platformot is felkeresheti az alábbi címen: Online vitarendezés | Európai Bizottság (europa.eu)

Jogvita esetén a joghatósággal rendelkező bíróságok az alperes lakóhelye szerinti bíróságok, vagy az alperes választása szerint a Tételek tényleges átadásának helye szerinti bíróságok.

15. FENNTARTHATÓ FEJLŐDÉS

A Társaság tájékoztatja a vásárlókat, hogy az elektromos és elektronikus berendezésekben található bizonyos anyagok potenciálisan káros hatással lehetnek a környezetre és az emberi egészségre. Ezért az Ügyfeleknek az elhasznált elektromos és elektronikus berendezéseket a kifejezetten erre a célra kijelölt gyűjtőhelyen kell leadniuk. Az Ügyfélnek további részletekért a helyi újrahasznosító központhoz kell fordulnia.

Ez a szimbólum egy Tételen azt jelenti, hogy olyan elektromos vagy elektronikus eszközről van szó, amelyet újra kell hasznosítani, ha már nem használják.

Az élettartamuk végén lévő, elavult vagy már nem működő elektromos és elektronikus berendezéseket nem szabad az általános hulladékok közé dobni, hanem megfelelő újrahasznosító létesítményekben kell ártalmatlanítani.

E rendelet célja a nyersanyag-pazarlás korlátozása, valamint a környezet és az emberi egészség védelme azáltal, hogy elkerülhetővé teszi az egyes eszközökben található anyagok természetben való szétszóródását.

Ha a Vevő a Weboldalon vásárol egy Tételt, akkor a Vevő részt vesz a régi elektromos eszközök begyűjtésének, újrafelhasználásának és újrahasznosításának finanszírozásában azáltal, hogy befizeti a WEEE (elektromos vagy elektronikus berendezések hulladékai) ökológiai részvételi díjat. Ez az öko-részvétel a termékek árában foglalt hozzájárulás, amelyet teljes egészében a hatóságok által jóváhagyott, az elektromos és elektronikus berendezések hulladékainak begyűjtésére és újrahasznosítására szakosodott ökoszervezeteknek adományoznak. A környezetvédelmi hozzájárulás összegét az ökoszervezetek számítják ki, és az eszközök és a kezelési módszerek szerint változik.

Ez az oka annak, hogy a vásárlóknak ajánlott minden régi terméket az erre a célra fenntartott gyűjtőhelyen elhelyezni.

A termékben lévő akkumulátor(oka)t, ha van, ki kell venni a termékből, és külön kell elhelyezni az erre a célra kialakított gyűjtőpontokon.

Ezen túlmenően a Társaság vállalja, hogy az Ügyfél online vásárolt régi termékeit díjmentesen visszaveszi.

Új Tétel vásárlása esetén az Ügyfél a használt Tételt ingyenesen visszaküldheti a Társaságnak újrahasznosítás céljából.

Ehhez az Ügyfélnek a vásárlástól számított 4 napon belül kapcsolatba kell lépnie a Társasággal a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül a kapcsolatfelvételi űrlapra mutató linken keresztül https://www.tefal.hu/kapcsolat

Kérjük, vegye figyelembe: a visszaküldött tételeket biztonságosan becsomagolva kell a Társasághoz visszaküldeni.

A Vevő e-mailben küldött kérésének kézhezvételét követően a Társaság előre fizetett visszaküldési címkét állít ki, amelyet e-mailben küld a Vevőnek, hogy lehetővé tegye a nem kívánt tárgyak ingyenes visszaküldését.

16. FÜGGELÉK

Függelék № 1 A szerződés felmondási jog gyakorlásának formanyomtatványa

 

(csak akkor töltse ki és küldje el ezt a nyomtatványt, ha fel kívánja mondani a szerződést)

  • Groupe SEB Central-Europe Kft, Terrapark C/C. bejárat Puskás Tivadar út 14, H-2040, Budaörs,
  • Ezúton értesítem*, hogy elállok* az általam/ általunk* az alábbi termékek megvásárlására*/az alábbi szolgáltatás nyújtására* kötött szerződéstől:
  • Megrendeltem*/átvettem*:
  • A megrendelő(k) neve:
  • A megrendelő/megrendelők címe:
  • A vásárló(k) aláírása (csak akkor, ha ez a nyomtatvány papíron kerül kitöltésre):
  • Dátum:___________
  • * A felesleges dolgokat át kell húzni.

Les présentes CGV sont soumises à la loi française.

En cas de litige relatif aux présentes CGV, une solution amiable sera recherchée avant toute action judiciaire.

Le Client peut également saisir comme médiateur le Centre de Médiation et d’Arbitrage de Paris (« CMAP ») pour toute réclamation au sujet de la vente d’un Article acheté sur le site, sous réserve du respect des conditions de recevabilité de sa demande. Pour connaitre ces conditions et le contacter, le Client peut se rendre sur le site du CMAP : www.cmap.fr ou le contacter soit par voie postale à l’adresse suivante : 39 avenue Franklin D. Roosevelt, 75008, Paris, soit par courrier électronique : consommation@cmap.fr. Le Client peut par ailleurs se rendre sur la plateforme européenne de règlement des litiges de consommation mise en place par la Commission Européenne à l’adresse suivante : http://ec.europa.eu/consumers.odr/.

Le tribunal compétent en cas de litige sera celui du lieu de domicile du défendeur ou, au choix du défendeur, du lieu de livraison effective du produit.

La Société vous informe que la présence de substances dans les équipements électriques et électroniques peut avoir des effets potentiels sur l’environnement et la santé humaine. C’est la raison pour laquelle les Clients doivent déposer tout ancien produit dans un point de collecte prévu à cet effet : point de collecte ECO SYSTEME, déchetterie des communes, association à vocation sociale la plus proche (ex. Emmaüs).

Ce signe sur votre Article signifie qu’il s’agit d’un appareil électrique ou électronique à recycler quand vous n’en avez plus l’usage.

Image result for poubelle barrée"

Aussi tous les équipements électriques et électroniques en fin de vie, obsolètes ou qui ne fonctionnent plus, ne doivent pas être jetés à la poubelle ni dans des bacs de tri sélectif de la commune, ce en application de la règlementation européenne de 2005 applicable à tous les pays européens et notamment la France.

Cette règlementation a pour objectif de limiter le gaspillage des matières premières et protéger l’environnement et la santé humaine en évitant la dispersion dans la nature de substances contenues dans certains appareils.

En vertu de cette règlementation, lorsque vous achetez un Article sur notre Site, vous participez au financement de la collecte, de la réutilisation et du recyclage de votre ancien appareil en payant une éco-participation DEEE (déchets d’équipements électriques ou électroniques). Cette éco-participation est une contribution incluse au prix des produits, laquelle est intégralement reversée à des éco-organismes agréés par les pouvoirs publics pour gérer la filière de collecte et de recyclage spécifique aux DEEE. Le montant de l’éco-participation est calculé par les éco-organismes et varie selon les appareils et les modalités de traitement.

C’est la raison pour laquelle il est recommandé aux Clients de déposer tout ancien produit dans un point de collecte prévu à cet effet : point de collecte ECO SYSTEME, déchetterie des communes, association à vocation sociale la plus proche (ex. Emmaüs).

La(les) pile(s) éventuelles à l’intérieur du produit doivent être retirées du produit et être déposée(s) séparément dans les points de collecte spécifique.

En outre, TEFAL s’engage à reprendre l’ancien Article du Client, acheté en ligne, gratuitement.

En effet, dans le cadre de l’achat d’un nouvel Article, vous pouvez nous restituer gratuitement l’Article usagé pour recyclage.

Pour cela, veuillez nous contacter dans les 4 jours suivant votre achat, via le formulaire de contact https://www.tefal.fr/service-clients/Contact

Attention : l’appareil usagé que vous restituez doit être emballé de façon sécurisée avant de passer par le circuit postal.

A réception de votre demande par email, nous émettrons alors une étiquette de retour prépayée, qui vous sera envoyée par mail pour vous permettre de renvoyer gratuitement votre appareil.